- Home
- praktische hulp thuis
- Thuisadministratie
Thuisadministratie
Wanneer u bijvoorbeeld opeens alleen komt te staan, of niet goed meer kunt zien, kan het invullen van formulieren of bijhouden van de post en administratie lastig worden. Vrijwilligers van Langer Thuis Nijmegen bieden in Nijmegen hulp bij de administratie.
Een vaste vrijwilliger van Langer Thuis Nijmegen komt regelmatig bij u thuis. Het ordenen en bijhouden van de post en administratie doet u zoveel mogelijk samen. Zo mogelijk werkt de vrijwilliger met u toe naar een situatie waarin u de administratie weer (gedeeltelijk) zelf kunt voeren. U blijft zelf eindverantwoordelijke; de vrijwilliger neemt de administratie niet over.
Voor wie?
- U kunt, door het ouder worden, de administratie niet meer (helemaal zelf) bijhouden (65 jaar en ouder)
- Heeft u een vermogen boven de € 50.000 per persoon? Dan verwijzen we u door naar een administratiekantoor
- U woont in de gemeente Nijmegen
Kosten
De hulp van de vrijwilligers is gratis. U betaalt alleen de kosten voor bijvoorbeeld kopieën, postzegels of ordners.
Aanmelden en dan?
Wanneer u een aanvraag hebt gedaan voor hulp bij de administratie nemen we contact met u op om hulpvraag te bespreken. Heeft u schulden of is uw situatie erg ingewikkeld? Dan kan het zijn dat wij u doorverwijzen naar een Ouderenadviseur van Langer Thuis Nijmegen.
Misschien interessant voor u?
Contact
Meer weten of digitaal aanmelden? Bezoek onze website:
Liever bellen? U kunt ons bereiken op telefoonnummer: 088-0017121
Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 09.00 tot 12.30 uur.